woensdag 6 mei 2009

Back on Track

Zo trouwe blogers...
Daar ben ik weer :)

Ik weet dat het alweer 3 jaar geleden is dat ik iets op deze site heb gezet
Maar mijn leven ziet er weer anders uit en ik heb weer eens terug gelezen wat ik al die tijd geleden online heb gezet. Het ene geniaal goed en nog steeds van toepassing en het andere echt heel erg slecht. :) Mijn leven is erg veranderd in de afgelopen 3 jaar en gek genoeg ook erg gelijk gebleven
Ik ben al 3 jaar samen met Kiki mijn lieve, mooie geweldige vriendin.
Na het land van ooit (helaas falliet) heb ik 1 jaar op de pabo in nijmegen gezeten, maar omdat ik de taaltoets niet heb gehaald mocht ik niet verder.
Ik doe nu de VEC (Video Editer Camera man) opleiding aan het RijnIJssel in Arnhem en ik moet ook met eerlijkheid zeggen dat dit de eerste opleiding is waarbij ik na een halfjaar nog steeds dacht: Dit vind ik Leuk!!!
Ik woon op kamers vlak bij mijn school, centrum en station (25 m2 met een eigen keuken :D)
Verder ben regelmatig in Den Bosch te vinden bij mijn vriendin die daar de Koningstheater Academie volgt (kleinkunst)
Om alvals een voorproefje te geven wat je allemaal te wachten staat hier alvast het filmpje dat ik gemaakt heb als auditie voor de VEC opleiding...


Geen opmerkingen: